Assalamualaikum~

counter for blogger

28 December 2010

last paper+last day at school

yeh~ 20.12.2010
finally abes jugek la SPM nie en.
hahah, ingat xkan abes pulak.
my last paper is EKONOMI ASAS.
mmg xberasas lah en dah cuti smapi 1week tetibe nak menghadape 1more paper nie.
dohai, sangat2 xbela lah en. hahaha,
ape2 pon mmg terase sayu jugek nak tinggalkan SMK.HILLCREST nie after 5  year da sekola situ woo..
pape pon thnx alot untok sahabat ku yg sanggop mengikuti jejak langkah ku nak snap pic dekat seluruh bangunan HILLCREST uh. hasilnye kite org lah org last yg turon ..



rakan-rakan 5PROAKTIF2010

umy.ruse.bella.esya
 
 umy.jaja.ruse.esya

 dye org tenga bersiar2 di sekitar SMK.HILLCREST

 jaja.ruse.bella.esya

bff until die lah~
 umy.esya

jaja.esya

beberape saat ag cikgu pengawas uh nak ckp berhenti menulis dan saye akan kutip kertas anda smue. smue org da tersenyom riag coz SPM OVER. hahaha, that time mmg sangat2 happy la en. smue berpandangn+senyom2 cm nak ngorat aku. hahaha, [pewasan] ~
tp dlm mase yg same mmg aku da dpt rase ape yg dye org rase pon. bulu rome smue da meremang coz happy+sedih+gembire+kesal+++ =???
hahahahahahaaha, ape yg aku rase pon i2 aku sorg je yg tahu la..


 yeh~ cikgu uh xkua ag aku dah g depan then snap pic nie, haahaha. [semangat]

 dye org nie bajet dapat result la pulak. hehehe,

 semangat <3 MALAYSIA. haha, tande nye dah merdeka lah uh~

 yeh~ kereta nie yg akn aku kenagkan nt abes sekola nie. hehehe,


 i jump u laught eh?

  yeh, bye SMK HILLCREST~


holla~
turon je dari HILLCREST uh ade pulak la mamat2 nie maen autograf dekat baju.
adohai, jelez baget seh xdk org nak autograf dekat baju aku. :P
tp mmg sweet banget la bwt kenangn cm uh, bole tengok smpai bile2,



  yeh~ i2 aku pnye autograf la, cantik kan.kan.kan










1more bukti yg kite org mmg happy gilo dah abes SPM nie ade pulak insan yg pemurah nak derma dakwat untok tulis SPM OVER dekat bwh hillcrest uh, tp agak lawa jugek lah pic yg di ambil dekat citu. tp bwt pengetahuan korg bukan aku yg conteng la, coz cikgu soh dok dekat tepi pagar uh.  hehehe,








semua mintx autograf cikgu soh. comell betol~



 

No comments: