Assalamualaikum~

counter for blogger

10 July 2012

braces


haiyyaa~
hr nie bangon je pagi2. oke fine la xpayah nak membongak la kalau aku nie bangon pagi..
tapi.. kalau nak g jalan2 bole pulak mate aku nie celik sebelom suboh lagi dah bangon en..
alahai, saje2 je nak bermanje atas katil yang empuk tu en.. sebab esok lusa dah nak balik kulim..
dok kulim tahu2 jela tido atas tilam je nyahh.. hehe..
ala, ala2 cam pendatang asing tu.. bentang tilam then tido reramai en..
best tu mmg la best tapi xnikmat cm tido sesorang atas katil king size nie lerr..
HAHAHA! aclty,, propa je king size padahal single size je ponn.. hehe..
dalam mase aku dok syok breakfast dalam jam 12 tu tibe2 ade pangilan untok aku..
tp bukan dekat enset aku, dekat nset ayah aku pulakk..
awat nya? aku nie xdk nset ke yg dye g call ayah aku tu..?
hmm. maybe sebab aku gune nom digi kot..
kan kalau digi org call mcm mahal sikit.. hehhe
*pandai la andaian aku tu.. mengarot jela keje nye en..
or maybe sebab aku da tuka nombor lah en..

hah, back to my story..
kalau korg nak tahu 2tahon lepas (2010) aku penah la list down my name untok pakai braces dekat klinik pakar gigi under gov sebab ayah aku pesara tentera..
tunggu punye tunggu tetibe sekarang baru dye pangil aku untok pakai braces tu..
denga excited aku pon borak2 la dengan akak yg call tu..
dye ckp aku nak pkai braces ke? ofcoz la aku menjerik yes! nak. nak. nak.
bende yg aku tunggu2 seumor hidop kot. cewahh! propa again and again. hehe
so, dye ckp kalau nak buat aku kene g gemas. perhh! jauh tu nyahh..
gemas di nogori 9 tu.. xtercapai dek kaki kalau nak g sane..
tp akak tu bole pulak gelak2 sebab dah denga aku terkejot berok tu en..
haa.. sebenarnye bukan g klinik gigi dekat gemas tapi doc tu sendri akan dtg sini..
so, aku just buat appoiment sebab doc tu akan dtg ke klinik gigi pesara di sungai besi nie.
huh, kalau sungai besi xdk hal la sebab dekat je.. hehe.. *poyo
then how bout the date?
haaa.. date dye 17,18,19.. next week?? 
omg! gilos apo? esok dah kot aku nak balek.
cmner aku nak g next week.
how bout my class??? haiyyaaa..
3bulan oke! aku ulang balik 3bulan oke! 3bulan aku cuti apesal lah dye xnak pangel?
last2 minit cmni baru nak inform ? perhh! frusted gile la..
aku nak sangat2 aw pkai braces tu..
bak kate aku 'bende yang aku tunggu2 seumur hidop wey'
habis camner nie? camner? camner?

end of this story, aku terpakse hold dulu untok buat smue tu..
sebab kalau dah pasang bende alah tu lagi rumit sebab dye nak tukar getah ape semua bagai en..
di jangkakan sebulan sekali aku kene buat appoiment untok cuci smue..
so, aku fikir punye fikir sampai la aku tetido still berfikir dalam tido pon baru la dpt idea..
aku ingt nak buat bnde tu cuti sem depan..
agak2 aku ade sebulan then lepas tu aku tros practical.
insyallah tempat practical aku akan cari yg dekat2 je ngn rumah untok sem 4 nie..
dah bole lah aku memakai pendakap gigi ..



 p/s : boleh tengok gambar ugly betty nie tapi dilarang sama sekali untok membayangkan rupa aku kalau aku pakai yee.. sebab, aku sendiri pon xboleh nak bayangkan bende nie berlaku. hehehe.. :D

No comments: