Assalamualaikum~

counter for blogger

10 July 2012

last day


hye,,
tak ku sangka buah cempedak sudah jadi nangka..
haha.. ape kaitan entah.. maybe sebab mengidam cempedak tapi dapat mkn nangka..
holla, hr nie hari last aku berHONEY MOON dkt home sweet home nie..
yela, esok pagi2 lagi dah nak berangkat ke kulim..
so, hr nie aku plan xnak g mane2.. nak dok puas2 dekat rumah nie..
hasihh~ care aku ckp dah macam xkan balek umah pulak en..
ape la.. aku g sane pon bukan sesaje.. ade urusan sri paduka baginda kot en..
hehe.. so, even berat hati untok merelakan tapi kaki nie tetap jugak kene melangkah kan kan kan?
jadi... i will make sure toninght smue barang dah wajib settle ohh..
mule2 memang la target nak bawak sikit je barang2 tu..
abes dah setipa tempat yg aku jejak selame nie adee je barang yg aku shooping en..
xkan nak tinggal barang tu smue berkulat en.. ofcoz la nak kene angkot smue..
hehehe.. tambah2 smue barang aku dkt sane nah uzur kan..
sllu g naik bas so xbole la nak angkot banyak mane..
kali nie akan ku make sure barang dekat umah beli ngn umah sewa smue same..
shooping, shooping, shooping~ hehe..
insyallah smue barang dah ade just tunggu nak packing je pon..
alah! aku bukan g jauh mane pon.. setakat kulim je (oke, kulim je!)
kulim pon kulim la.. hehe..
sane pon ade je tempat nak cari barang kalau ade yg tertinggal..
cume, malas ngn rajin je nak g beli en.. hehe..


*insyallah parjalanan esok selamat sampai ke destinasi nya..
and my family lepas je hantar aku tu dye org nak bali kelate tros..
sebab umah nenek aku ade buat kenduri sambut ramadhan..
sedih juga la hati nie sebab xdapat balek.. (bella! awk tu masih study, xpayah nak bejalan je..)
oke, masih study so dok umah study muka buku and and and blogging! hehe.. yepppy!

p/s: doakan semua berjalan dengan lancar ye kawan2.. :)

No comments: